فندق

خرید خمیر فندق رست شده

خرید خمیر فندق رست شده

اگر به دنبال یک صبحانه ی کامل و خوشمزه هستید حتما خمیر فندق رست شده را خریداری نمایید. خمیر فندق یا همان کره فندق یکی از فراورده های بسیار کاربردی فندق است که طرفداران زیادی را در دنیا دارد. فواید کره فندق بسیار زیاد است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیق و کاملی را درباره ی این محصول ارائه دهیم.

خرید خمیر فندق رست شده

 

انواع خمیر فندق رست شده

به طور کلی خمیر فندق رست شده به سه نوع تقسیم بندی می شود. خمیر رست شده پایین، خمیر رست شده متوسط و خمیر رست شده بالا. در هر کدام از این نوع خمیرها میزان و مقدار رست شدن متفاوت است. درجه حرارت و مدت زمان بو داده کردن نقش بسیار مهمی را در این مرحله دارد. هر کدام از این خمیرها دارای رنگ و طعم متفاوتی هستند. با بیشتر شدن میزان رست شدن رنگ خمیر نیز تیره تر می شود. به طور مثال خمیر رست شده به میزان بالا دارای رنگ تیره تری نسبت به خمیر رست شده پایین است.

همچنین در مورد طعم نیز باید گفت با بیشتر شدن میزان رست طعم خمیر ترد تر می شود. انتخاب و خرید هر کدام از این خمیرها بستگی به نوع ذائقه و سلیقه ی افراد دارد. در صورتی که به دنبال خمیر فندقی هستید که سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان باشد توصیه می شود خمیر رست شده پایین را انتخاب نمایید. زیرا در این نوع خمیر مدت زمان بو داده شدن فندق ها کمتر است و درصد بیشتر مواد مغذی در فندق باقی می ماند. البته اگر علاقه مند به مزه کردن طعم تردی فندق هستید بهتر است خمیر رست شده به میزان بالا را انتخاب کنید.

خواندن
نکات لازم برای صادرات گرانول فندق

 

خرید خمیر فندق رست شده

خرید خمیر فندق رست شده

فواید استفاده از خمیر فندق

خمیر فندق رست شده دارای خواص فراوانی است. بیشتر خانم های ایرانی دچار کمبود کلسیم هستند. دلیل این مشکل شرایط آب و هوایی و تغذیه افراد است. خمیر فندق با دارا بودن کلسیم می تواند این مشکل را برطرف نماید. در صورتی که دچار مشکلات استخوانی و حرکتی هستید حتما این کره را در وعده ی صبحانه و یا عصرانه خود قرار دهید.

کمبود آهن از دیگر مشکلات عمده در افراد به خصوص خانم ها است. وجود مقادیر فراوان آهن در فندق سبب می شود تا آهن مورد نیاز به سلول های بدن برسد. پس در صورتی که مبتلا به فقر آهن هستید حتما به صورت روزانه از این محصول استفاده نمایید. استفاده از این کره در رژیم غذایی کودکان نیز به شدت توصیه می شود.

از دیگر فواید خمیر فندق رست شده تاثیر مثبت آن بر روی سیستم گوارشی است. با مصرف روزانه این محصول معده و روده های شما بهتر کار خواهند کرد. همچنین در صورت ابتلا به کبد چرب توصیه می شود حتما از این کره استفاده نمایید. خمیر فندق در پیشگیری از ابتلا به کبد چرب نیز نقش بسزایی دارد. متاسفانه در حال حاضر اغلب افراد از رژیم غذایی سالمی پیروی نمی کنند. مصرف روزانه ی فست فود و غذاهای بی ارزش میزان مواد مغذی موجود در بدن را کمتر می نماید. کره فندق می تواند جایگزین خوبی برای تامین مواد مغذی در بدن باشد.

 

خرید خمیر فندق

شرکت صنایع غذایی مغزچین سبز تواسته است با استفاده از علوم غذایی و تجهیزات پیشرفته به فرآوری آجیل و خشکبار من جمله خمیر فندق بپردازد. خمیر فندق بصورت انبوه و جهت استفاده در صنایع بیسکویت سازی می باشد.

خواندن
نکات ضروری هنگام خرید و قیمت کره فندق بهداشتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *