فندق

تفاوت طعم فندق تازه و مغز فندق رست شده

خرید و قیمت مغز فندق رست شده

خرید و مصرف آجیل به صورت روزانه یکی از بهترین کارها برای حفظ سلامتی بدن است. مغز فندق رست شده و گرانول فندق رست شده یکی از مغزیجات بسیار مفید و خوشمزه است که اغلب در وعده های صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب مغز فندق تازه و یا فندق رست شده بستگی به سلیقه ی شما دارد.

مقایسه ی طعم مغز فندق رست شده با فندق تازه

اگر به دنبال مقایسه ی طعم این دو محصول هستید باید بدانید که قبل از هر چیز حتما باید هر دو نوع فندق را تست کنید. برخی از افراد علاقه مند به مصرف آجیل خام و تازه هستند و برخی دیگر طرفدار مغزیجات بو داده می باشند. فندق خام دارای آب و رطوبت طبیعی است ولی فندق بو داده به دلیل رست شدن آب و رطوبت خود را از دست داده است. کم بودن آب در مغز فندق رست شده باعث تردی آن می شود.

در مواردی اگر در حین رست کردن از نمک و یا سایر مواد طعم دهنده استفاده شود، طعم فندق متفاوت تر می گردد. در نگاه کلی می توان گفت طعم فندق بو داده بهتر از فندق خام است. البته این موضوع ارتباط مستقیمی با نوع ذائقه و سلیقه ی افراد دارد. توصیه می شود بعد از تست کردن طعم هر کدام، مغز دلخواه خود را انتخاب نمایید.

خرید و قیمت مغز فندق رست شده

خرید و قیمت مغز فندق رست شده

کدام یک از این مغزها سالم تر است؟ مغز فندق رست شده یا فندق تازه

یکی از متداول ترین سوالات درباره ی انتخاب مغز فندق رست شده و مغز فندق خام این است که، مصرف کدام یک سالم تر است؟ در جواب باید گفت هر کدام از این محصولات دارای مقادیر مشخصی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها هستند. با این تفاوت که میزان چربی در فندق رست شده بیشتر از فندق خام است. همچنین فندق رست شده به دلیل از دست دادن آب برخی از آنتی اکسیدان ها را نیز از دست می دهد.

خواندن
نکات ضروری هنگام خرید و قیمت کره فندق بهداشتی

البته این بدین معنی نیست که مغز فندق رست شده دارای مواد مغذی نیست. می توان گفت میزان و مقدار مواد مغذی موجود در آن کمتر است. فندق خام دارای مقادیر بیشتری مواد مغذی است اما باید به این موضوع نیز دقت داشته باشید که در برخی موارد ممکن است انواع باکتری و قارچ ها در مغزیجات خام وجود داشته باشد. به هر حال با خوردن فندق می توانید بدن خود را سلامت نگه دارید.

جمع بندی

در آخر باید گفت که مصرف فندق که دارای مقادیر فراوانی از آنتی اکسیدان و مواد مغذی است برای سلامتی شما و کل خانواده مفید است. اگر طعم مغز فندق رست شده را دوست دارید هیچ نگرانی درباره ی سالم بودن آن نداشته باشید و با لذت آن را نوش جان نمایید. خرید فندق و آجیل از مراکز و فروشگاه های معتبر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نحوه ی صحیح تولید و بسته بندی مغزیجات تاثیر مهمی در سلامت محصولات دارد.

شرکت صنایع غذایی مغزچین یکی از برترین فروشگاه های تولید، فرآوری و فروش آجیل و خشکبار در ایران است. شما می توانید باکیفیت ترین مغزیجات را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. خرید آنلاین از این مجموعه باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *